Napkelte és a Föld tengelyének eltolódása. Miért változott meg a Föld tengelyének szöge? A nap nem ott nyugszik le, ahol általában

Azok az emberek, akik hosszú ideig, évtizedeken át egy helyen éltek, elkezdték észrevenni, hogy a Nap most egészen más helyen nyugszik és kel fel, mint ahol 20 vagy 40 évvel ezelőtt kelt és nyugodott. Felmerül a természetes kérdés – miért?

Térjünk rá a Föld forgástengelyének dőlésszögére vonatkozó tudományos információkra:

A Föld tengelyének dőlésszöge az ekliptika síkjához képest 23,5 fok. Ez okozta az évszakok változását a Földön, a Nap körüli forgás eredményeként.


A Föld dőlésének és a Nap körüli mozgásának hatása


Képzeld el, hogy a Nap egy forgó gramofonlemez közepén áll. Minden bolygó, beleértve a Földet is, a Nap körül kering, akár egy gramofon hangsávja. Most képzeljük el, hogy minden bolygó egy csúcs, amelynek felső és alsó pontja egybeesik a Földnek a Nap körüli forgásszögével. A pólusok és a Föld Nap körüli keringési pálya közötti dőlésszögének mérésével pontosan azt a 23,5 fokot kapjuk.


A Föld dőlésszögének grafikus ábrázolása


A Föld keringésének egy pontján, északi sark A Föld a Nap felé néz. Ekkor kezdődik a nyár az északi féltekén. 6 hónappal később, amikor a Föld keringésének ellenkező oldalán áll, az Északi-sark a Naptól távolabb mutat, és beáll a tél, és déli félteke Ellenkezőleg, jön a nyár.

41 ezer éves periodicitás mellett a dőlésszög a föld tengelye 22,1 és 24,5 fok között változik. A Föld tengelyének iránya is változik 26 ezer éves periódussal. Ebben a ciklusban a pólusok 13 ezer évente cserélnek helyet.

A Naprendszer minden bolygójának tengelyének bizonyos dőlésszöge van. A Mars dőlésszöge nagyon hasonló a Földéhez, és 25,2 fokos, míg az Uránusz dőlésszöge 97,8 fok.

Remek, a tudomány mindent részletesen leír nekünk, de ezek az adatok évtizedek óta nem változtak, és a Föld tengelyének dőlése is megváltozik. A nap egészen más helyen kel fel és nyugszik, ráadásul a globális klímaváltozás nem az emberi természetre gyakorolt ​​hírhedt hatáshoz köthető, hanem a Föld dőlésszögének megváltozásához, aminek következtében az éghajlat megváltozott. , ráadásul mindent természetes anomáliák pontosan jelzi ezt a tényezőt.

Miért történik ez? A válasz önmagát sugallja: valami hatalmas kozmikus test lépett be a Naprendszerbe, és erőteljes gravitációs hatást fejt ki bolygónkra, olyan erős, hogy már megváltoztatta a Föld forgástengelyét.

A tudósok nem tudják nem tudják, nem tudják nem rögzíteni az ilyen változásokat a Föld tengelyének dőlésszögében, de valamiért nem sietnek megváltoztatni az információkat, korrigálni a dőlésszögre vonatkozó adatokat, és biztosan nem siess elmagyarázni, miért történik mindez.

A változásokat sokan észreveszik, akik írnak róla, de a tudomány hallgat. Az Egyesült Államok népszerű nem hivatalos rádióműsorvezetője, Hal Turner nemrégiben felvetette ezt a témát műsorában, és részletesen leírta megfigyeléseit.



Íme, amit mondott:

"A nap sokkal északabbra megy le, mint korábban. North Bergenben lakom, NJ 07047. A házam egy nyugati lejtőn található, 212 láb tengerszint feletti magasságban. 1991-ben költöztem ide, a harmadik emeleten lakom, egy nyugati fekvésű erkély Sok éven át gyönyörködtem a gyönyörű naplementében erről az erkélyről, és 2017 nyarának elején váratlanul azt vettem észre, hogy a Nap egészen más helyen nyugszik, mint korábban.

Korábban nyugaton, de most északnyugaton. Sőt, annyira eltolódott, hogy ha korábban egyenesen előre nézve néztem a naplementét, akkor most, hogy lássam a naplementét, kénytelen vagyok jobbra fordítani a fejem.

Nem vagyok tudós vagy akadémikus, de 26 éve élek itt, és azt látom, hogy a Nap egészen más helyen nyugszik, mint ahol korábban volt. Az egyetlen ésszerű magyarázat erre a tényre az, hogy a Föld megváltoztatta tengelyének szögét. Miért imádkozik a NASA, miért imádkozik mindenki világ tudósai nem veszi észre, vagy nem akarja észrevenni?"

Az X bolygó (Nibiru) befolyása?




Az ókori sumér szövegek és a modern tudósok legújabb kutatásai szerint az X bolygó megjelenése a Naprendszerben megváltoztatja a Föld tengelyének dőlését, ami globális klímaváltozást okoz, és ahogy ez a bolygó közeledik a Földhöz, ez nagy -skála a természeti katasztrófák- cunami és mások természetes jelenség, amelyek valószínűleg elpusztítják az életet bolygónkon.

Abból ítélve, hogy a milliárdosok, a kormányok és a világ más uralkodói megbízható menedéket készítenek maguknak, „ládákat” hoznak létre a magvak tárolására és kulturális örökség emberi civilizáció, tudnak a közelgő globális katasztrófáról

Talán ezért kezdtek aktívan fejlődni űrprogramok NASA, Elon Musk (Space X) és Jeff Bezos (Blue Origin), akiknek az a célja, hogy néhány kiválasztottat áttelepítsenek más bolygókra, és ott kolóniákat hozzanak létre.

A Nibirut, más néven X bolygót olyan bolygónak tekintik, amelynek perihéliumi pályája 3600-4000 évente egyszer keresztezi a Mars és a Jupiter közötti Naprendszert. A sumérok leírást hagytak erről a bolygóról, amely szerint magasan fejlett intelligens lények élnek rajta - az Anunnakik.

Nem is olyan régen, alig néhány éve a tudósok mítosznak és áltudománynak nevezték az X bolygóval kapcsolatos információkat, majd ugyanezek az emberek, akik maguk is Nibiru nevettek, bejelentették az X bolygó felfedezését. Talán ideje nyíltan elmondani az embereknek a valódi okokat. globális változás az éghajlatról és az X bolygóról is mesélj. Talán már eljött az idő?

Korábban, 2011-ben furcsa események kezdődtek a napkelte és napnyugta közötti eltéréssel kapcsolatban. Például:

És itt tovább Ebben a pillanatban Nagyon sok ilyen üzenetet kezdtünk kapni:

Íme a hozzászólások:

30 éve élek ugyanazon a helyen, és ugyanarról a pontról nézem a naplementét. Tehát a naplemente pont a horizonton eltolódott. Lényegében gyerekkorom óta.

Moszkvában 8 évvel ezelőtt jóval később világosodott meg!

Krasnadar régióban élek, az ablakom keletre néz, és világos tereptárgyaim voltak a napkelte helyszínéről. Évekkel ezelőtt azt vettem észre, hogy a nap 15-20 fokkal északra kezdett felkelni a megszokott helyétől, most pedig még többet. És igen, a hajnali és az alkonyati idők megváltoztak.

Eleinte nekem is „úgy tűnt”, de aztán valami olyasmire lettem figyelmes, ami még soha nem volt a környékünkön. A naplemente helye pedig, főleg ősszel, jelentősen eltolódott. Majdnem 15 fok. És néha nyáron mostanság megtörténik a „fehér éjszakákhoz” nagyon közeli jelenség... Csendben kiborulok, mint néhányan, akikkel ezt néha megbeszélem.

Észrevettem, hogy a nap északnyugaton megy le, és északkeleten kel fel. azok. az északi fekvésű ablakokkal rendelkezők most nézhetik a naplementét és a napfelkeltét, ami korábban nem volt így

Egy sarokházban lévő szobámban három ablak van, a szobák sarkában észak-délnyugat keleti irányú, az első ablak észak és kelet között van, a második ablak keletre néz, a harmadik ablak kelet és dél között van. Idén úgy tűnik, mintha a napkelte és a napnyugta eltolódott volna északkeletről délre, minden ablakon virágok vannak, és finoman érzékelik a természetes változásokat, mielőtt az ablakon északkeletre a felkelő naptól és ebéd előtt, a virágok égési sérüléseket kapnának, Idén most a keleti ablakból kell eltávolítani a virágokat a forró napokon.

Jaroszlavlban élek, én is észrevettem. Otthon, hogy napnyugtakor ne süssön a szemembe a nap, mindig lefüggönyöztem a fél ablakot. Most teljesen be kell zárnunk a függönyöket – a nap máshol kezdett lenyugodni.

Igen, és Ukrajnában most nagyon korán virrad. Nemrég meglepődtem, hogy a napkelte és a naplemente északra költözött, megkérdeztem mindenkit: mi ez? És általában furcsa dolgok történnek a természetben - az ég szokatlanul gyönyörű, a magnóliafa másodszor virágozni kezdett, alma lóg az almafán, és virágok jönnek ki a közelben! Csodák!

Kijevben is eltolódott. Tegnap naplementekor vettem észre. Anya soha nem sütött a nap esténként, tegnap este besütött az ablakon.

Az egyik Novorossiysk apartman, ritkán jövök oda, általában május-júniusban. Az ablakok nemcsak északra néznek, hanem a Kaukázusi gerinc elejére, vagyis a hegyekre néznek. Idén nem csak korábban kel fel a nap (mindig fél 5-kor keltem, idén februártól 4:20-tól, mintha csak jelzésre), hanem egy hegytel balra, azaz északkeletre emelkedik, ill. nem keleten. És északra áll. És van egy furcsa izzója is fehér szín, nem sárga, és ennek semmi köze a levegő hőmérsékletéhez. A szín nagyon kellemetlen, halott.
És még mindig nincs hőmérsékletkülönbség nappali és esti között, szó szerint 2-3 fok, i.e. 34 nappal árnyékban, 30 éjszaka.

Én magam hajnali 3-kor lefekszem, és látom, hogy a tengely megváltozott. három héttel ezelőtt a tushinói kórházban voltam, és a Nap hajnali háromkor a láthatáron volt, hajnali 5-kor pedig olyan magasan, mint régen 12 órakor. a tengelyelmozdulás nagyon erős

Korábban a nap napnyugtakor +/- mindig a folyó delta szakaszában nyugodott le, ahol „kiömlött” az „Arab-tengerbe”, mint valami villába. De most – nem, átmegy a dombon.

Ugyanez, nagyon érzem, ha világosodik. Felkeltem és néztem, és még mindig nem volt világos... és a napkelte szögei idén eltérőek ugyanahhoz a lakóhelyhez képest.

18 éve lakom ugyanabban a házban, a ház tájolása szélességi. A hálószoba ablakai az északi oldalra néznek, és ez az oldal még soha nem volt szigetelve! Ezen a nyáron 4:30-kor arra ébredtem, hogy a nap besüt a hálószobám ablakán! Korábban a Nap egyáltalán nem sütött be az északi oldal ablakain (azaz az északi ablakokból nem lehetett látni a Napot). Most hajnali 4-30-tól a Nap egyenesen északkelet felől süt be az ablakon, majd két óra múlva átmegy a ház másik oldalára (délre). Többször későn kellett fent maradnunk, és hajnali 3 óra körül már kezdett világosodni, ami nagyon meglepő volt.

Teljesen ugyanaz a kép! A lakás azonos tájolása, valamint napkelte és napnyugta helyének eltolódása. Időben... Nekem is úgy tűnt, hogy korábban, de nem vagyok benne biztos, mert régóta úgy tűnt számomra, hogy a moszkvai éjszakák már nem olyanok, mint régen, világosak a nyár, még nem fehér, de csak igazi sötétségig sötétedik.

Azt is észrevettem, hogy Moszkvában most korán világosabb lesz. Túl korán.

A madarak éjszaka nagyon aktívakká váltak. Két és három órakor is madarak hangja hallatszik. Ezt korábban nem vettem észre. A madarak zaja olyan hangos, hogy néha megzavarja az alvást.

Tulában élek. Az ablakok északra néznek. Valóban, a nap sokkal északabbra kezdett lenyugodni, mint korábban, és nem keleten, hanem északkeleten kel fel. Ráadásul nem beáll, hanem párhuzamosan mozog a horizonttal, éjszaka szokatlanul világos lett a szoba, és a horizonton (ahol a nap mozog) egész éjjel ragyog az ég. Napkelte nagyon korai. Nem ugyanaz, mint korábban.

Egy-két éve megfigyeltem a Föld ringatását, ahogy Yar beállt. Most 2 órával eltolták az időt Yar 12-kor a zenitben. De hajnali 2-kor kezd világosodni, és amikor nincs felhő, az eget még délen is fehér fény tölti meg. Valóban fehér éjszakák, Jaroszlavl. 4 éve nem ez volt a helyzet.

A Föld a napelemben mozog rendszer, hanem napelem a rendszer is tolódik stb.De gyakorlatilag 1976 óta lakom albérletben minden ablak keleti.Régebben hajnali 5-kor alig látszott a nap.De most ilyenkor abban van olyan helyen, mintha délelőtt 10 óra lenne. Vagy lehet, hogy más módon váltunk, de én ezt nem látom.

A tengely megváltozik. A föld növekszik és tágul. A vulkánok jelezték élő létezésüket és teljes mértékben működnek. És a víz és a levegő szerkezete is megváltozik.

Igen, és Ukrajnában most nagyon korán virrad. Nemrég meglepődtem, hogy a napkelte és a naplemente északra költözött, megkérdeztem mindenkit: mi ez? És általában furcsa dolgok történnek a természetben - az ég szokatlanul gyönyörű, a magnóliafa másodszor virágozni kezdett, alma lóg az almafán, és virágok jönnek ki a közelben! Csodák!

Kuban idén egy órával korábban virrad, mint tavaly

Egyetértek azzal, hogy a napkelte időpontjában változások történtek, júliusban közel egy órával korábban kel, mint júniusban. Két hónapja figyelem ezt, valaki felébreszt napkelte előtt, és kimegyek az erkélyre köszönteni a nap érkezését, ez mind fizikailag, mind vizuálisan más lett, és a megjegyzéseid és mások meggyőztek arról, hogy nem én vagyok az egyetlen aki látja, köszönöm.

2013-14 telén, egész decemberben és januárban nem találtam az égen a Nagy Göncölöt (és még inkább a Sarkcsillagot). A gyerekórák után este nyolc körül értünk vissza, más csillagok is voltak.Minden alkalommal kitartóan néztem az eget, de sajnos.Akkor arra gondoltam, hogy talán a csillagaink most egy másik féltekén látszanak. Elfeledkeztem róluk, amíg a nyár, egészen addig, amíg újra meg nem láttam őket a sötét altáji égen (örültem, hogy megtaláltam a veszteséget) Ami pedig a kora nyári napfelkeltét illeti (télen tompulhat az érzékelés), 13-14 körül kezdtem észrevenni őket. Hajnali fél négykor meglepett a hajnal, de ez nem mindig, hanem bizonyos rohamokban történt, és arra gondoltam, hogy talán ez zavar, és a városi környezet is befolyásolja. De 15-ben, nyáron, egy altaji faluban, ahol gyorsan jön az éjszaka és sötét van, bebizonyosodott az időszakos korai hajnalok jelenléte.Éjjeli bagoly vagyok, és néha nem alszom hajnalig , a függöny szorosan be van húzva, ami az ablakon kívül van, az nem látszik.És egy júniusi éjszaka a szomszéd kakasa szívtépően kukorékolni kezdett.Hajnali három óra volt, sokáig sikoltozott és kíváncsi lettem , elhúztam a függönyt.Ragyogó nap sütött az égen (mint egy fényes villanykörte), bár az ég elhalványult, hajnal.De így volt.nem minden alkalommal, szóval a téli-nyári időszámításra való átállásnak semmi Hozzászólásokban is írtak az eső és mennydörgés nélküli zivatarokról, Altajban három nyáron figyeltem őket egymás után - csak erős villámok, néha fél éjszaka. Ezenkívül megjegyezte, hogy két nyár van egymás után, a nap már nem kel fel és nyugszik le ellentétes irányba. Jelenleg a Zsiguli-hegységben lévő falunkban pihenünk, ismét korai napkeltek, aztán hétköznapiak, és délen is 22 óra körül egy élénk narancssárga lámpa világít, ami nem úgy néz ki, mint egy csillag.

A Tambov régióban 4 óra 30 perckor a napkorong kilép a horizont fölé. Tavaly ezt egy órával később vettem észre.

Teljesen egyetértek! Nem volt ilyen korai napkelte. Ez a nyár általában nagyon furcsa, háromkor már világosodik.

Négy éve figyelem ugyanazt a képet Krasznojarszkban. és a napkelte délre tolódott.

Észrevettem, hogy itt (Krasznodarban élek) valahogy túl gyorsan eltűnik a nap - az ablakok délre néznek, és 5 éve még 16-17 óráig volt látható (és meleg volt), és a tető mögé ment, most 15-re. óra MÁR átmegy a tetőn.... Nos, egy kicsit más helyen kezdett emelkedni, oldalra mozdult, vagy ilyesmi, nem úgy, mint korábban. Nem én voltam az egyetlen, aki ezt észrevette. A nap helyzete az égen északra tolódott, a szög más lett. Hajnali 4-kor pedig már NAGYON világos van, mint nappal, de a nap még nem látszik. Reggel 6 körül olyan világos volt

Azt vettem észre, hogy idén a mi környékünkön (Jaroszlavl régióban) nagyon korán beérett a málna. A korábbi években július vége volt. Észrevettem, hogy a szöcskék úgy csiripelnek, mint augusztusban. És igen, korán világosodik. A férjem szemmaszkban alszik, ami még soha nem fordult elő.

Oslo. Végtelen energia áramlik a Földről, szó szerint kezdet és vég nélkül. Aztán az eget nézve hirtelen olyan érzésem támadt, hogy valaki fentről figyel engem/minket. Mintha valami Petri bozótban lennék és egy átlátszó kupola alatt. Korábban nem volt ilyen érzés. A neten azt írják, hogy naplemente 22.28, az idő 23:00, és még mindig süt a nap.

Egyetért. A napkelte és napnyugta időpontja és helye egyaránt megváltozott. A bogyók pedig korábban érnek, ezen meglepődtem... Moszkva régiójának legszélső északnyugati részén élek

Ukrajna hajnal, mint régen, változás nélkül, de a nap tényleg rossz helyen jelenik meg és nyugszik le, a naplemente északra tolódik.

Moszkvától délre. Körülbelül 2.30-kor kezdett világosodni, a Yandexben a napkelte július 13-án 4 órakor kezdődik. Az ablakból az égbolt fele világos, beleértve azt a területet is, ahol a nap lenyugodott. Mindig későn fekszünk le, és most mindig sötétedés előtt van, hiszen hajnali 2-3 órakor már világos van.

Az idei nyári korai napfelkeltek megőrjítenek, mert valamiért úgy ébredek, mint egy ébresztőóra 4.30-5 körül és már irreálisan világos van, valami nincs rendben..

Kazan, ugyanaz. Még 10,15 perccel korábban is, mint Moszkvában. 13:30-ig sötét van és ennyi

A házam szigorúan található mágneses mezők— 2 ablak keletre, 2 ablak nyugatra, bejárat észak felől, másik fal dél felé. Csak úgy építették a házat. Kifejezetten ellenőriztem a ház elhelyezkedését mágneses mezők segítségével, hogy meghatározzam a zónákat a Feng Shui szerint 2 évvel ezelőtt. És ma úgy döntöttem, hogy újra megnézem:
Valaki el tudná ezt világosan elmagyarázni? Tovább egyszerű nyelven, sokak számára érthető?
P.S.: ugyanakkor dél felé ültem (a régi dél, hiszen ott az iránytűből látszik az új).


Ez mind annak a vágynak köszönhető, hogy őrült elméletekkel álljunk elő;)))

Ez egyszerű. Navigációs szürkület. Majdnem fehér éjszakák))

Nincs ok aggodalomra. Északon minden marad a régiben. A fehér éjszakák Karéliában éjszakák voltak és maradnak is. Ha valami elmozdulna ott, akkor az Északi-sarkkör is megmozdulna, és a napunk nem menne le a horizont alá. Keressen tehát más magyarázatot a korai napfelkeltére.

És hamarosan a Föld az égi tengelyre fog repülni, hallottad? Nos, akihez nemrég fordultam. És a másik két tengely, amelyek stabilak, oldalra fog repülni. Ez egy extravagáns lesz, jobb, mint elakadni a chemtraileknél.

Nekem úgy tűnik, hogy benne utoljára Valahogy ügyetlenül átállították az órát. Ezt követően nyáron is mindig este 9-kor sötétedett, és nagyon korai a hajnal

A fenébe is! Kezdenek találgatni!
Nem, nem, az óraátállításnak semmi köze ehhez! Ez mind a Föld tengelye, igen. A medvék hozzádörzsölődnek, billegnek, és így meghajlítják! Kifejezetten neked írták piros-fehérrel: „Ez nem magyarázható mással”, de ha pirossal (és még félkövérrel) van írva, akkor ez vitathatatlan tény, ezt mindenki tudja!

Kiegészítések a hozzászólásokból:

1.
2012-ben kezdtem el érdekelni ez a kérdés.
35 éve élek a lakásomban (Moszkva). Az ablakok szigorúan nyugat felé néznek, és ennek megfelelően minden tudatomat töltöm
élet Állandóan az ablakból néztem a különböző szépségű naplementéket. Ennek megfelelően megszoktam az ablakból nyíló kilátást, és azt, hogy hova (különböző évszakokban és napszakokban) kell lenyugodnia a Napnak. És becsületszavamat adom, hogy sem az én házam, sem a többi ház nem költözött sehova, és az óramutatók mozgatása valószínűleg semmilyen hatással nem volt rájuk! 🙂 És amikor egy bolond a trónon ide-oda forgatta a nyilakat, akkor ez kiváló „ürügy”. Mert Nem bolondok súgtak annak a bolondnak a fülébe. Most sajnálom, hogy a megfigyelési napló (Aha!) Őshonos természet"- hogy be Általános Iskola!) nem vezetett.

1. ügy) 2012-ben (ha emlékszel - "Ah-ah! A világ vége! Armageddon! Mindannyian meghalunk!") kezdtem észrevenni, hogy a naplementék valahogy furcsák lettek, és a Nap kissé északra kezdett lenyugodni. "Nem lehet! Nem mondtak semmit a tévében, a hírekben!”, például „Nos, mivel a Ren-TV hallgat”.
Nos, ha nem hiszel a szemednek, te bolond, megvettem Adrianov iránytűjét (menő - akár 64 pont, és nem a szokásos 16 vagy 32). Észrevettük, hogy a Nap a szokásos helyett Ny-Ny-Ny-ra nyugszik, Ny-Ny mögé megy és közel ÉNy-hoz.
Elmondtam (és megmutattam) egy barátomnak. Ő – „Micsoda ostobaság! Már rég beszéltek volna erről a tévében!”

2. ügy) Éppen a múlt héten álltam az ablaknál, dohányoztam, és gyönyörködtem a gyönyörű naplementében. Észrevettem, hogy a Nap megint rossz irányba repült valahova. Ragadjon iránytűt – és ott, az ÉNy-on túl és majdnem az ÉNy-hoz közel (azaz észak-északnyugat).

3. sz. ügy) Tavasz óta Barátnő panaszkodni kezdett, hogy állandóan nem alszik eleget, amiatt, hogy most nagyon (nagyon, nagyon!) korán süt be a Nap az ablakon. Még speciálisan vásárolt és akasztott fel nehéz és vastag függönyöket. Én - „Egész életedben ebben a lakásban éltél, és csak most vetted észre? Nem gondolja, hogy valami baj van a Nappal?
Ő – „Ez nem lehet! Ez a NAP!!! BIZTOSAN elmondanák nekünk!”. Igen... 2 alkalommal... Malakhov programjában.

2.
A lelkesek gyakran kompetensebbek, mint a díszes professzorok. Az alternatívák és anomáliák iránt érdeklődő emberek nem olyan ostobák, mint azt egyesek gondolnák, hiszen használják kritikus gondolkodás sokkal gyakrabban, mint az ortodox tudomány, amely nem bizonyított elméleteket használ dogmaként.

2011 elején a NASA közzétett egy jelentést "A Hold pályája excentricitásának rendellenes növekedéséről" a Royal Astronomical Society tagjai Chris Benn (La Palma, Spanyolország) és Ralph Martin (Cambridge, Egyesült Királyság). A cikk a Hold megfigyelései során 38 éven át gyűjtött információkat tartalmaz, amelyek azt jelzik, hogy nőtt a Hold pályájának excentricitása. Ráadásul a tudósok nem tudják megmagyarázni ezt az anomáliát, és csak tényt állítanak. Az orbitális excentricitás a test pályájának egyik eleme, amely a test alakját jellemzi. Az excentricitás nagyságától függően pályája ellipszis alakú (pl< 1), параболы (е = 1) или гиперболы. Ученные зафиксировали не только увеличение скорости вращения Луны по орбите, но и тот факт, что на изменение эксцентриситета орбиты может оказывать влияние некая огромной массы планета, пока находящаяся вне зоны видимости - Планета Х. Такой вывод делается посредством анализа данных полученных путем лазерного сканирования поверхности нашего спутника за последние 38 лет… Вопрос, что же собственно повлияло на изменение эксцентриситета сейчас остается открытым и версия с воздействующим на луну сторонним небесным и массивным телом является возможной, но отнюдь не основной и не приоритетной … В статье признается два положения 1. Луна действительно испытывает ускорение в эксцентриситете во время прохождения своей орбиты вокруг Земли, текущие модели Земного и Лунного ядра не соответствуют и не объясняют это. 2. Ведущие ученые Корнельского Университета используют «Х» (Планета Х, Немезида, Тихе) в попытке объяснить то, что происходит с Луной и ее земной орбитой.

Ezek rendellenes jelenségek felerősödik, és ez komolyabb időjárási anomáliákhoz, terméskieséshez stb.

Már régen észrevettem, hogy jelentősen eltolódott az idő, de rákrétáztam a nyári-téli időszámítású játékokra, aminek következtében két órával megtévesztettek minket.
Itt van az idő egy nem szinkronizált számítógépen és egy szinkronizált táblagépen, itt-ott GMT+3 (Moszkva)

És itt az idő a napórán.
A kép 13:45-kor készült


És most egy másik verzió.
Az eredeti innen származik wowavostok c A Föld tengelye nagyon eltolódott, a Nap rossz helyen nyugszik! És ezt már sokan látják

A Föld forgástengelyének eltolásának témája már évek óta vita tárgya az interneten – azóta, hogy néhányan, akik régóta egy helyen éltek, elkezdték felfigyelni arra, hogy a Nap máshol kel és nyugszik. ahol mindig is volt a megfelelő időszakban. Amikor az emberek megpróbálják megvitatni ezt a jelenséget, mindig trollok és hétköznapi agyatlanok üvöltő tömegei jelennek meg, akik fénytörésről-diffrakcióról kezdenek beszélni. Nézzük azonban a tényeket.

Alaszka ad otthont egy helyi őslakos törzsnek, akik inukoknak vagy inuitoknak nevezik magukat. A „nyers húsevő” szavak az ő nyelvükön „eszkimóként” hangzanak, ami egy másik nevet adott a törzsnek. A messzi északon élő inuitok, akik nem rendelkeznek újszerű műholdkészülékekkel, évszázadok óta gondosan figyelik a Napot és a csillagokat, és megrendíthetetlen naptáruk van az összes szezonális jelenségről. De a 2000-es évek eleje óta ezek a naptárak nagyon megrendültek, amiről az idősebbek még a NASA-t is megpróbálták tájékoztatni.

Megfigyeléseik szerint a Nap a ROSSZ HOL és ROSSZ MIKOR pontokban kel fel és nyugszik. Az inuitok, akik némileg ismerik a hagyományos csillagászatot, azt sugallták, hogy mivel a Föld kerek és forog, ezért a forgástengelynek meg kellett változnia, ha a Nap nem emelkedik fel azon a hegyen, amely felett évszázadok óta emelkedett. A NASA felvilágosult adeptusai kinevették a tudatlan indiai srácokat, és elhallgatták a témát. Azonban.

Hal Turner, az ellenzéki szuperállomás95 alapítója, amelyet az Egyesült Államok kormánya zárt le napi 2 000 000 hallgatóval és olvasóval:

Valószínűleg ma ismét elmondják, hogy ónfólia sapkát kell hordanom, de nem tudom megjegyezni: a Nap még mindig északabbra nyugszik, mint korábban.

North Bergenben élek, NJ 07047. Otthonom a Palisades nyugati lejtőjén található, 212 láb tengerszint feletti magasságban. Amikor először költöztem ide 1991-ben, a legfelső (harmadik) emeleten laktam, nyugati fekvésű terasszal. Gyönyörű naplementében gyönyörködtem ezen a teraszon. A nyár elején észrevettem, hogy a nap pontosan a természetes esése közepén van egy gerincen, talán 7 mérföldre tőlem nyugatra, Clifton (New Jersey) közelében.

Ma este meglocsoltam a virágokat a teraszon. Megfordultam, hogy nyugatra nézzek, és arra számítottam, hogy meglátom a naplementét – Nap a gerinc felett, meg minden. Képzeld el a meglepetésemet, amikor felfedeztem egy természetes zuhanást a gerincvonalban körülbelül 7 mérföldre nyugatra. Ott nem volt nap! Nem ült ott!

Még egy kicsit jobbra is kellett fordítanom a fejem, hogy megbizonyosodjak arról, hogy ott van-e a Nap. Valóban az égen volt, de nem nyugaton, hanem északnyugaton. Annyira lenyűgözött ez a változás, hogy azonnal az Apple iPhone-omhoz rohantam és rengeteg fotót kattintgattam.

Nem vagyok felvilágosult akadémiai adeptus vagy más dicsőített űrbúvár. Közönséges amerikai srác vagyok, aki az elmúlt huszonhat évben ugyanazon a címen él. A nap biztosan nem ott süllyed le a horizont alatt, ahol lennie kellene. Sokkal jobbra (északra) található, mint korábban.

Talán a Föld megváltoztatta a tengelye körüli dőlését. Lehet, hogy a kontinens mozog és forog. Nem tudom. A NASA srácai azonban biztosan tisztában vannak vele. Miért nem mondják el mindezt az embereknek?!

Az embereket 2 csoportra osztják, és nagyjából egyenlően:

1. A világ megfigyelése szemen, érzéseken, intuíción és más „Isten ajándékain” keresztül, amelyeket nem lehet megszámolni. Érdeklődéssel, bár egészséges szkepticizmus nélkül, tényleges változásokat észlelnek a világítótest viselkedésében és általában a valóságban.
Kapcsolódás a kérdéshez: " Igen, furcsa, de megtörténik, és már nem lehet mindent egyszerűen a hibákra okolni."

2. A világ megfigyelése könyvek, képletek, előírt koordináták és mérvadó vélemények segítségével.
Kapcsolódás a kérdéshez: " Ha ezt nem írják le egy tudományos publikációban, vagy legalábbis a tévében elmondják, akkor ez nem lehet. Soha!"

Egyesek számára a világ nyilvánvalóan változik, a valóság köre tágul, ellentétben a régi hiedelmekkel.

Mások számára a világ statikus, a szabályok megingathatatlanok, a változás lehetetlen, és a megengedett túllépés önmagunk elvesztését jelenti. Az ismerős tereptárgyak elvesztésétől való félelem elaltatja az elmét, megfosztja a rugalmasságtól, sőt gyakran még agressziót is gerjeszt.


Olvassa el a hivatalos verziót a wikin:

A napéjegyenlőség-előrejelzés (lat. praecessio aequinoctiorum) a tavaszi és őszi napéjegyenlőség pontjainak (azaz az égi egyenlítő és az ekliptika metszéspontjainak) fokozatos eltolódásának történelmi elnevezése az éghajlat látszólagos éves mozgása felé. Nap. Más szóval, a tavaszi napéjegyenlőség minden évben valamivel korábban következik be, mint az előző évben - körülbelül 20 perc 24 másodperccel. A szögegységekben az elmozdulás jelenleg körülbelül 50,3" évente, ill 71,6 évenként 1 fok . Ez az elmozdulás időszakos, és körülbelül 26 000 évente a napéjegyenlőségek visszatérnek eredeti helyzetükbe.

Természetesen a napkelte és napnyugta pontjai egész évben változnak, de stabil rendszer mellett évről évre egyformán ismétlődniük kell. Nem szabad egész életünkben ugyanazon a napon észrevennünk a nap különböző helyzetét és a napkelte és napnyugta különböző időpontjait, mert... a hivatalos verzió szerint túl lassan történnek

Azonban, mint az egyszerű megfigyelések mutatják, ez nem így van, és a természet egyértelműen reagál ezekre a változásokra (kék szöveg a megjegyzésekből):

1. csoport:


- 30 éve élek egy helyen, és ugyanarról a pontról nézem a naplementét. Tehát a naplemente pont a horizonton eltolódott. Lényegében gyerekkorom óta.

Moszkvában 8 évvel ezelőtt jóval később világosodott meg!

Krasnadar régióban élek, az ablakom keletre néz, és világos tereptárgyaim voltak a napkelte helyszínéről. Évekkel ezelőtt azt vettem észre, hogy a nap 15-20 fokkal északra kezdett felkelni a megszokott helyétől, most pedig még többet. És igen, a hajnali és az alkonyati idők megváltoztak.

- Eleinte nekem is „úgy tűnt”, de aztán valami olyasmire lettem figyelmes, ami még soha nem volt a környékünkön. A naplemente helye pedig, főleg ősszel, jelentősen eltolódott. Majdnem 15 fok. És néha nyáron mostanság megtörténik a „fehér éjszakákhoz” nagyon közeli jelenség... Csendben kiborulok, mint néhányan, akikkel ezt néha megbeszélem.

Észrevettem, hogy a nap északnyugaton megy le, és északkeleten kel fel. azok. az északi fekvésű ablakokkal rendelkezők most nézhetik a naplementét és a napfelkeltét, ami korábban nem volt így

- Három ablak van a szobámban egy sarokházban, a szobák sarkainál ez azt jelenti, hogy észak-délnyugat kelet., az első ablak észak és kelet között van, a második ablak keletre néz, a harmadik ablak kelet és dél között van. Idén úgy tűnik, mintha a napkelte és a napnyugta eltolódott volna északkeletről délre, minden ablakon virágok vannak, és finoman érzékelik a természetes változásokat, korábban a felkelő naptól északkeleti ablakon és ebéd előtt, a virágok égési sérüléseket kapnának, Idén most a keleti ablakból kell eltávolítani a virágokat a forró napokon.

- Jaroszlavlban élek, én is észrevettem. Otthon, hogy napnyugtakor ne süssön a szemembe a nap, mindig lefüggönyöztem a fél ablakot. Most teljesen be kell zárnunk a függönyöket – a nap máshol kezdett lenyugodni.

Igen, és Ukrajnában most nagyon korán virrad. Nemrég meglepődtem, hogy a napkelte és a naplemente északra költözött, megkérdeztem mindenkit: mi ez? És általában furcsa dolgok történnek a természetben - az ég szokatlanul gyönyörű, a magnóliafa másodszor virágozni kezdett, alma lóg az almafán, és virágok jönnek ki a közelben! Csodák!

Kijevben is eltolódott. Tegnap naplementekor vettem észre. Anya soha nem sütött a nap esténként, tegnap este besütött az ablakon.

- Az egyik Novorossiysk apartman, ritkán jövök oda, általában május-júniusban. Az ablakok nemcsak északra néznek, hanem a Kaukázusi gerinc elejére, vagyis a hegyekre néznek. Idén nem csak korábban kel fel a nap (mindig fél 5-kor keltem, idén februártól 4:20-tól, mintha csak jelzésre), hanem egy hegytel balra, azaz északkeletre emelkedik, ill. nem keleten. És északra áll. És van egy furcsa, fehéren izzó színe is, nem sárga, és ennek semmi köze a levegő hőmérsékletéhez. A szín nagyon kellemetlen, halott.
És még mindig nincs hőmérsékletkülönbség nappali és esti között, szó szerint 2-3 fok, i.e. 34 nappal árnyékban, 30 éjszaka.

- Én magam hajnali 3-kor lefekszem, és látom, hogy a tengely megváltozott. három héttel ezelőtt a tushinói kórházban voltam, és a Nap hajnali háromkor a láthatáron volt, hajnali 5-kor pedig olyan magasan, mint régen 12 órakor. a tengelyelmozdulás nagyon erős

- Korábban a nap napnyugtakor +/- mindig a folyó delta szakaszában nyugodott le, ahol „kiömlött” az „Arab-tengerbe”, mint valami villába. De most – nem, átmegy a dombon.

Ugyanez, nagyon érzem, ha világosodik. Felkeltem és néztem, és még mindig nem volt világos... és a napkelte szögei idén eltérőek ugyanahhoz a lakóhelyhez képest.

18 éve lakom ugyanabban a házban, a ház tájolása szélességi. A hálószoba ablakai az északi oldalra néznek, és ez az oldal még soha nem volt szigetelve! Ezen a nyáron 4:30-kor arra ébredtem, hogy a nap besüt a hálószobám ablakán! Korábban a Nap egyáltalán nem sütött be az északi oldal ablakain (azaz az északi ablakokból nem lehetett látni a Napot). Most hajnali 4-30-tól a Nap egyenesen északkelet felől süt be az ablakon, majd két óra múlva átmegy a ház másik oldalára (délre). Többször későn kellett fent maradnunk, és hajnali 3 óra körül már kezdett világosodni, ami nagyon meglepő volt.

Teljesen ugyanaz a kép! A lakás azonos tájolása, valamint napkelte és napnyugta helyének eltolódása. Időben... Nekem is úgy tűnt, hogy régen volt, de nem vagyok benne biztos, mert régóta úgy tűnt számomra, hogy a moszkvai éjszakák már nem olyanok, mint régen, hanem fény nyáron, még nem fehér, de már nem sötétedik igazi sötétséggé.

Azt is észrevettem, hogy Moszkvában most korán világosabb lesz. Túl korán.

A madarak éjszaka nagyon aktívakká váltak. Két és három órakor is madarak hangja hallatszik. Ezt korábban nem vettem észre. A madarak zaja olyan hangos, hogy néha megzavarja az alvást.

Tulában élek. Az ablakok északra néznek. Valóban, a nap sokkal északabbra kezdett lenyugodni, mint korábban, és nem keleten, hanem északkeleten kel fel. Ráadásul nem beáll, hanem párhuzamosan mozog a horizonttal, éjszaka szokatlanul világos lett a szoba, és a horizonton (ahol a nap mozog) egész éjjel ragyog az ég. Napkelte nagyon korai. Nem ugyanaz, mint korábban.

-Egy-két éve megfigyeltem a Föld ringatását, ahogy Yar beállt. Most 2 órával eltolták az időt Yar 12-kor a zenitben. De hajnali 2-kor kezd világosodni, és amikor nincs felhő, az eget még délen is fehér fény tölti meg. Valóban fehér éjszakák, Jaroszlavl. 4 éve nem ez volt a helyzet.

A Föld a Naprendszerben mozog, ill Naprendszer műszakok is stb.De a gyakorlatban 1976 óta lakom albérletben minden ablak keleti.Régebben hajnali 5-kor alig látszott a nap.De most ilyenkor olyan helyen van mintha délelőtt 10 óra volt, vagy lehet, hogy más módon váltunk, de én ezt nem látom.

A tengely megváltozik. A föld növekszik és tágul. A vulkánok jelezték élő létezésüket és teljes mértékben működnek. És a víz és a levegő szerkezete is megváltozik.

- Igen, és Ukrajnában most nagyon korán virrad. Nemrég meglepődtem, hogy a napkelte és a naplemente északra költözött, megkérdeztem mindenkit: mi ez? És általában furcsa dolgok történnek a természetben - az ég szokatlanul gyönyörű, a magnóliafa másodszor virágozni kezdett, alma lóg az almafán, és virágok jönnek ki a közelben! Csodák!

Kuban idén egy órával korábban virrad, mint tavaly

- Egyetértek azzal, hogy a napkelte időpontjában változások történtek, júliusban közel egy órával korábban kel, mint júniusban. Két hónapja figyelem ezt, valaki felébreszt napkelte előtt, és kimegyek az erkélyre köszönteni a nap érkezését, ez mind fizikailag, mind vizuálisan más lett, és a megjegyzéseid és mások meggyőztek arról, hogy nem én vagyok az egyetlen aki látja, köszönöm.

- 2013-14 telén, egész decemberben és januárban nem találtam az égen a Nagy Göncölöt (és még inkább a Sarkcsillagot). A gyerekórák után este nyolc körül értünk vissza, más csillagok is voltak.Minden alkalommal kitartóan néztem az eget, de sajnos.Akkor arra gondoltam, hogy talán a csillagaink most egy másik féltekén látszanak. Elfeledkeztem róluk, amíg a nyár, egészen addig, amíg újra meg nem láttam őket a sötét altáji égen (örültem, hogy megtaláltam a veszteséget) Ami pedig a kora nyári napfelkeltét illeti (télen tompulhat az érzékelés), 13-14 körül kezdtem észrevenni őket. Hajnali fél négykor meglepett a hajnal, de ez nem mindig, hanem bizonyos rohamokban történt, és arra gondoltam, hogy talán ez zavar, és a városi környezet is befolyásolja. De 15-ben, nyáron, egy altaji faluban, ahol gyorsan jön az éjszaka és sötét van, bebizonyosodott az időszakos korai hajnalok jelenléte.Éjjeli bagoly vagyok, és néha nem alszom hajnalig , a függöny szorosan be van húzva, ami az ablakon kívül van, az nem látszik.És egy júniusi éjszaka a szomszéd kakasa szívtépően kukorékolni kezdett.Hajnali három óra volt, sokáig sikoltozott és kíváncsi lettem , elhúztam a függönyt.Ragyogó nap sütött az égen (mint egy fényes villanykörte), bár az ég elhalványult, hajnal.De így volt.nem minden alkalommal, szóval a téli-nyári időszámításra való átállásnak semmi Hozzászólásokban is írtak az eső és mennydörgés nélküli zivatarokról, Altajban három nyáron figyeltem őket egymás után - csak erős villámok, néha fél éjszaka.Ezenkívül megjegyezte, hogy két nyár van egymás után, a nap már nem kel fel és nyugszik le ellentétes irányba. Jelenleg a Zsiguli-hegységben lévő falunkban pihenünk, ismét korai napkeltek, aztán hétköznapiak, és délen is 22 óra körül egy élénk narancssárga lámpa világít, ami nem úgy néz ki, mint egy csillag.

A Tambov régióban 4 óra 30 perckor a napkorong kilép a horizont fölé. Tavaly ezt egy órával később vettem észre.

Teljesen egyetértek! Nem volt ilyen korai napkelte. Ez a nyár általában nagyon furcsa, háromkor már világosodik.

Négy éve figyelem ugyanazt a képet Krasznojarszkban. és a napkelte délre tolódott.

- Észrevettem, hogy itt (Krasznodarban élek) valahogy túl gyorsan eltűnik a nap - az ablakok délre néznek, és 5 éve még 16-17 óráig volt látható (és meleg volt), és a tető mögé ment, most 15-re. óra MÁR a tető mögé megy.... Hát kicsit máshol kezdett emelkedni, oldalra költözött vagy ilyesmi, nem úgy, mint korábban. Nem én voltam az egyetlen, aki ezt észrevette. A nap helyzete az égen északra tolódott, a szög más lett. Hajnali 4-kor pedig már NAGYON világos van, mint nappal, de a nap még nem látszik. Reggel 6 körül olyan világos volt

Azt vettem észre, hogy idén a mi környékünkön (Jaroszlavl régióban) nagyon korán beérett a málna. A korábbi években július vége volt. Észrevettem, hogy a szöcskék úgy csiripelnek, mint augusztusban. És igen, korán világosodik. A férjem szemmaszkban alszik, ami még soha nem fordult elő.

Oslo. Végtelen energia áramlik a Földről, szó szerint kezdet és vég nélkül. Aztán az eget nézve hirtelen olyan érzésem támadt, hogy valaki fentről figyel engem/minket. Mintha valami Petri bozótban lennék és egy átlátszó kupola alatt. Korábban nem volt ilyen érzés. A neten azt írják, hogy naplemente 22.28, az idő 23:00, és még mindig süt a nap.

Egyetért. A napkelte és napnyugta időpontja és helye egyaránt megváltozott. A bogyók pedig korábban érnek, ezen meglepődtem... Moszkva régiójának legszélső északnyugati részén élek

Ukrajna hajnal, mint régen, változás nélkül, de a nap tényleg rossz helyen jelenik meg és nyugszik le, a naplemente északra tolódik.

- Moszkvától délre. Körülbelül 2.30-kor kezdett világosodni, a Yandexben a napkelte július 13-án 4 órakor kezdődik. Az ablakból az égbolt fele világos, beleértve azt a területet is, ahol a nap lenyugodott. Mindig későn fekszünk le, és most mindig sötétedés előtt van, hiszen hajnali 2-3 órakor már világos van.

Az idei nyári korai napfelkeltek megőrjítenek, mert valamiért úgy ébredek, mint egy ébresztőóra 4.30-5 körül és már irreálisan világos van, valami nincs rendben..

- Kazan, ugyanaz. Még 10,15 perccel korábban is, mint Moszkvában. 13:30-ig sötét van és ennyi

A házam szigorúan a mágneses mezők szerint helyezkedik el - 2 ablak keletre, 2 ablak nyugatra, bejárat északról, másik fal délről. Csak úgy építették a házat. Kifejezetten ellenőriztem a ház elhelyezkedését mágneses mezők segítségével, hogy meghatározzam a zónákat a Feng Shui szerint 2 évvel ezelőtt. És ma úgy döntöttem, hogy újra megnézem:
Valaki el tudná ezt világosan elmagyarázni? Egyszerű nyelven, amit sokan megértenek?
P.S.: ugyanakkor dél felé ültem (a régi dél, hiszen ott az iránytűből látszik az új).

-

2. csoport:

Ez mind annak a vágynak köszönhető, hogy őrült elméletekkel álljunk elő;)))

Ez egyszerű. Navigációs szürkület. Majdnem fehér éjszakák))

Nincs ok aggodalomra. Északon minden marad a régiben. A fehér éjszakák Karéliában éjszakák voltak és maradnak is. Ha valami elmozdulna ott, akkor az Északi-sarkkör is megmozdulna, és a napunk nem menne le a horizont alá. Keressen tehát más magyarázatot a korai napfelkeltére.

És hamarosan a Föld az égi tengelyre fog repülni, hallottad? Nos, akihez nemrég fordultam. És a másik két tengely, amelyek stabilak, oldalra fog repülni. Ez egy extravagáns lesz, jobb, mint elakadni a chemtraileknél.

Nekem úgy tűnik, hogy utoljára valahogy ügyetlenül állították át az órát. Ezt követően nyáron is mindig este 9-kor sötétedett, és nagyon korai a hajnal

A fenébe is! Kezdenek találgatni!
Nem, nem, az óraátállításnak semmi köze ehhez! Ez mind a Föld tengelye, igen. A medvék hozzádörzsölődnek, billegnek, és így meghajlítják! Kifejezetten neked írták piros-fehérrel: „Ez nem magyarázható mással”, de ha pirossal (és még félkövérrel) van írva, akkor ez vitathatatlan tény, ezt mindenki tudja!

Olvasd el a többit

Mindez nagyon emlékeztet egy szemléltető példára, amelyet már régóta sok változatban megfigyeltek:

Emberek egy csoportja olyan tárgyat lát az égen, amely nem fér bele a logikai magyarázatok keretei közé. Akár kamerával is rögzíthetik, de a lényeg:

Egyedülúgy fogja fel, mint egy bizonyos jelet vagy egyszerűen egy szokatlan jelenséget, amely figyelmet érdemel, és nem rendelkezik ilyen egyszerű magyarázatokkal.

Egyéb készek mindent a mocsári gázra, a kínai lámpákra és a meteoritokra okolni, csak hogy ne engedjenek be olyan tényeket a tudatukba, amelyek lerombolják az ismerős, kényelmes és meleg sztereotípiákat. Az ilyen emberek gyakran egyáltalán nem emlékeznek arra, amit másnap megfigyeltek, emlékezetük egyszerűen kiszűri a látottakat (természetesen).

A legnevetségesebb példa az volt, amikor egy baráti társaság rögzített egy látszólagos UFO-t (a logikával megmagyarázhatatlan tárgyat) Videókamera, és amikor megmutatták szeretteiknek, azt mondták: „igen, ittál, szóval mindenféle hülyeséget láttál!”

És itt minden érv kudarcot vall, a tudat annyira pislogott, hogy az „ismeretlennek” még csak egy töredékét sem képes befogadni, még elemzés céljából sem.

Kiegészítések a hozzászólásokból:

1.
2012-ben kezdtem el érdekelni ez a kérdés.
35 éve élek a lakásomban (Moszkva). Az ablakok szigorúan nyugat felé néznek, és ennek megfelelően minden tudatomat töltöm
élet Állandóan az ablakból néztem a különböző szépségű naplementéket. Ennek megfelelően megszoktam az ablakból nyíló kilátást, és azt, hogy hova (különböző évszakokban és napszakokban) kell lenyugodnia a Napnak. És becsületszavamat adom, hogy sem az én házam, sem a többi ház nem költözött sehova, és az óramutatók mozgatása valószínűleg semmilyen hatással nem volt rájuk! :) És amikor egy bolond a trónon ide-oda forgatja a nyilakat, akkor ez egy kiváló „kifogás”. Mert Nem bolondok súgtak annak a bolondnak a fülébe. Most bánom, hogy nem vezettem megfigyelési naplót (Aha! „Őshonos természet” - mint az általános iskolában).

1. ügy) 2012-ben (ha emlékszel - "Ah-ah! A világ vége! Armageddon! Mindannyian meghalunk!") kezdtem észrevenni, hogy a naplementék valahogy furcsák lettek, és a Nap kissé északra kezdett lenyugodni. "Nem lehet! Nem mondtak semmit a tévében, a hírekben!", például "Hát, mivel a Ren-TV hallgat."
Nos, ha nem hiszel a szemednek, te bolond, megvettem Adrianov iránytűjét (menő - akár 64 pont, és nem a szokásos 16 vagy 32). Észrevettük, hogy a Nap a szokásos helyett Ny-Ny-Ny-ra nyugszik, Ny-Ny mögé megy és közel ÉNy-hoz.
Elmondtam (és megmutattam) egy barátomnak. Ő - "Micsoda hülyeség! Már régen beszéltek volna erről a tévében!"

2. ügy) Éppen a múlt héten álltam az ablaknál, dohányoztam, és gyönyörködtem a gyönyörű naplementében. Észrevettem, hogy a Nap megint rossz irányba repült valahova. Ragadjon iránytűt – és ott, az ÉNy-on túl és majdnem az ÉNy-hoz közel (azaz észak-északnyugat).

3. sz. ügy) Tavasz óta Barátnő panaszkodni kezdett, hogy állandóan nem alszik eleget, amiatt, hogy most nagyon (nagyon, nagyon!) korán süt be a Nap az ablakon. Még speciálisan vásárolt és akasztott fel nehéz és vastag függönyöket. Én - "Egész életedben ebben a lakásban éltél, és csak most vetted észre? Nem gondolod, hogy valami baj van a Nappal?"
Ő - "Ez nem lehet! Ez a NAP!!! BIZTOSAN elmondták nekünk!". Igen... 2-szer... Malakhov műsorában.

2.
A lelkesek gyakran kompetensebbek, mint a díszes professzorok. Az alternatíva és az anomáliák iránt érdeklődő emberek nem olyan ostobák, mint azt egyesek szeretnék hinni, hiszen sokkal gyakrabban alkalmazzák a kritikai gondolkodást, mint az ortodox tudomány, amely a bizonyítatlan elméleteket dogmaként használja fel.

Szóval kedves barátaim.

Egyenként nézve a blogban tárgyalt összes téma teljes skizofréniának tűnhet egy merev logikus számára ("Ha nem lehet mérni és megérinteni, akkor nem lehet!"), vagy teljesen megmagyarázható jelenségek, semmi természetfeletti.

De együttvéve egy bizonyos tendenciát mutatnak, nevezetesen:

A valóság nem statikus, fejlődik, tágul, lélegzik, folyamatosan változnak, változnak a szabályok. Egyesek számára nyilvánvalóbb, mint mások számára. Csak valaki beengedi ezeket a változásokat a világába, míg mások tagadják és fanatikusan ragaszkodnak a kialakult modellhez, szó szerint megtiltják maguknak, hogy lássanak, halljanak és érezzenek.

És nem is annyira fontos, hogy mi mozdult el ott – a Föld tengelye, a csillag mögötti bolygó előrehaladása a galaktikus térben, vagy érzékelésünk prizmája.
A lényeg az, hogy ez megtörténik, és nagyon aktívan próbálják elrejteni hivatalos szinten a miénkkel együtt igazi történet, fizika, a tudat képességei és sok más, a rendszer számára kényelmetlen tudás*
, a tények eltorzítása vagy a valójában történtek elfedése, a virtualitás és a kvantumszámítógép, és a benne lévő érzékelésünket a saját agyunk torzítja

És még sok minden más, amit az udvarias társaságban jobb nem emlegetni, de ez nem múlik el...



Olvassa el még: